četrtek, 11. februar 2016

Dan 4. Uloga drušvenih mreža i priprema za oglašavanje

Internet kao globalna mreža povezuje čitav svet. Uloga društvenih mreža u našim životima je ogromna. Kako privatno, tako i poslovno. U našem slučaju, Internet je apsolutno neophodan i potrebno je iskoristiti sve mogućnosti koje pruža.

Podjimo od vašiih profila na društvenim mrežama, prvenstveno od FB. Jer broj ljudi koji koristi FB je ogroman i predstavlja veliko tržište. Kako potencijalnih članova tako i kupaca. Kada počnete da reklamirate posao i proizvode s Tripleclicks-a, u vašim oglasima ćete navoditi i FB profil kao kontakt.Preporučujem da otvorite novi FB nalog u poslovne svrhe. Verujte da će vam tako biti mnogo lakše jer postovi treba da su vam javni. Medjutim, nije dovoljno samo otvoriti novi nalog na FB. Podjimo od obrnute situacije. Da ste vi neko ko traži posao i vidite oglas koji je postavila npr. Ema Kovačević. Naravno da ćete prvo otići na zid te osobe (Eme) da vidite ko je to, šta to ona radi tačno, šta ima na  tom zidu. Ako vas dočeka prazan ili zaključan zid, sa eventualno par postova od pre milion godina i par slika proizvoda sa Tripleclicksa bez ikakvog objašnjenja – produžićete dalje. Vaš profil treba da oslikava vas i ono što radite. Pišite o poslu. Pišite o svojim dostignućima. Tudjim ako još nemate svoja. Dajte ličnu notu svemu tome, malo muzike, poneka fotografija. Poneki lični status. I OBAVEZNO vaša lična profil fotografija. Kao i vaše puno ime i prezime. Bez dodataka – posao, SFI i sl.

Pored FB, na Internetu je pregršt društvenih mreža i sve ih možete iskoristiti za reklamu:  Twitter, Pinterest, Linkedin, Google+… Treba vremena i prakse da se svi ti profile urede, ali krenite redom, jedno po jedno. Kasnije, kad budete tačno znali šta I kako da objavljujete, lako ćete jedan isti post postaviti svuda. Priprema za oglašavanje je podjednako važna kao i samo oglašavanje.