četrtek, 11. februar 2016

ZAŠTO JE VAŽAN VAŠ FB PROFIL I KAKO TREBA DA IZGLEDA

 


Works at Radim kao crnac,Works at Fuck this, Im gonna be a stripper, S.S.V.P (sposobnost snalaženja u vremenu i prostoru), Works at Royal Story, Farmwill, Works at Trotters Independent Trading Co, works at Nisam školovala, 3 kafanska fakulteta, Ovo je Crna Gora ođe se ne radi, Grobari jug...
Žalite se da Vam ne ide oglašavanje i učlanjavanje! Kako mislite da će ići ako Vam na fb profilu stoji ovo ( verujte prepisala sam iz ove grupe, nisam morala dalje da tražim). Kažete ne veruju ljudi u internet poslove. A kako da veruju, ako vide da Vi nudite posao, a na fb profilu Vam stoji da ste završili Višu uzaludnu odsek blejanje. Kako da Vam veruju, ako su na Vašoj profilnoj slici zeke, mace, napućene usne, polugole slike sa žurki na kojima ste Vi i Vaši frendovi u alkoholisanom stanju, ili slike sa Vašim komšinicama, strinama,slike sa proslava, izleta, roštilja . Nemojte pogrešno shvatiti, ali Vaš privatni profil ostavite po strani, otvorite fb profil za ovaj posao i uredite ga tako da deluje poslovno i ozbiljno. Neka Vam taj profil bude za rad sa članovima ( pored toga posebno otvorite još nekoliko fb profila za oglašavanje). Pokažite da Vi ovaj posao shvatate ozbiljno, da Vam je posao bitan da ga volite i da imate uspeha. Pokažite da ste zadovoljni i da volite ovaj posao , pokažite da ste ponosni na sebe i svoje članove. Samo tako će Vas potencijalni članovi shvatiti ozbiljno, samo tako će potencijalni članovi ovaj posao shvatiti ozbiljno. Imajte uvek na umu da je Vaš facebook Vaše radno mesto, tu se oglašavate, komunicirate i radite sa članovima, tu gradite svoj tim. Uredite ga u skladu sa tim, pa ćete biti shvaćeni ozbiljno kako Vi, tako i posao koji radite.

ŠTA JE BITNO?
1.   PROFILNA SLIKA - nemojte delovati neuredno, neobavezno,neprofesionalno ali ne ni previše strogo. Verujte da je ponekad baš profilna slika razlog Vašeg uspeha ili neuspeha u oglašavanju. Osmehnite se, delujte prirodno i pristupačno, tako će ljudi poželeti da sarađuju baš sa Vama.
2.   COVER FOTO – preporučujem da bude u vezi sa poslom. Možete staviti svoje značkice, neki motivatioci foto, slogan.
3.   IME I PREZIME- radite pod svojim imenom i prezimenom. Ovo je jako bitno, Vi u ovom poslu promovišete sebe , izgrađujete svoje IME i svoj BREND. Neka Vam to uvek bude na umu. Nemojte raditi pod lažnim imenima. Razmislite sami, da li ulivate poverenje ako se reklamirate pod jednim imenom, a onda se pojavite kao sponzor pod drugim imenom? To već deluje sumnjivo, budite uvereni da je velika verovatnoća da će takav član odustati. Meni bi to bio razlog da posumnjam u legitimnost posla, jer čemu skrivanje.
4.   POPUNITE SVE INFORMACIJE O SEBI. Napišite da ste executive affiliate ( ili Tim lider) at Strong Future International , napišite odakle ste, status veze. Što više podataka o Vama, ulivate više poverenja potencijalnim članovima. Ljudi su danas iovako skeptični prema internet poslovima i prirodno je da zele znati ko stoji iza posla i kakva je osoba koja nudi posao.
5.     IZBEGAVAJTE SFI u imenu profila, na Cover foto, profilnoj slici, jer oglasnici su puni SFI oglasa i to može onda biti kontraproduktivno. Ne mora se baš na prvu loptu videti da je u pitanju SFI.
6.    VAŠ FB ZID treba da bude uređen na pravi način.  Postovi treba da budu vezani za kompaniju, Vaše uspehe i uspehe Vaših članova.  Pokažite da Vi ovaj posao shvatate ozbiljno, da Vam je posao bitan da ga volite i da imate uspeha. U NOTE ( beleške) napišite informacije o Kompaniji i načinu rada i zarađivanja. Stavite postove na PUBLIC ( javno) tako da ih Vaši potencijalni članovi mogu videti. Ukoliko ste novi, podelite na svom zidu svaki svoj uspeh, bilo da se tiče zelene linije ili nekog dobitka na DG, pohvalite se svakom novom značkicom. Pohvallite svoje članove, čestitajte im na svakom uspehu. Na početku su to naizgled male stvari, ali ni jedan uspeh nije mali, jer verujte da korak po korak Vi koračate krupnim koracima napred.
7.    PROFIL KOJI KORISTITE ZA RAD SA ČLANOVIMA NEMOJTE KORISTITI ZA OGLAŠAVANJE. Oglašavanjem po grupama rizikujete blokadu profila, a onda ćete imati otežanu komunikaciju sa članovima i otežan ili onemogućen rad u fb grupama za podršku. Naravno i profile za oglašavanje sredite na isti način, preporučujem da na tim profilima jednostavno izdvojite i podelite neke postove sa glavnog profila koji Vam služi za rad sa članovima ili da iskoristite opciju tagovanja, tako da važnije postove vezane za Vas i kompaniju imate i tu.
8. NEMOJTE REKLAMIRATI DRUGE INTERNET POSLOVE. Ako radite i nudite druge internet poslove ( razna klikanja ni piramide) nećete steći poverenje članova ( ni potencijalnih ni sadašnjih). To će značiti da niste uspešni i da ni sami ne verujete u ovaj posao. Drugo SFI kompanija i naš posao je potpuno suprotan i uopšte ne ide sa ostalim intenet poslovima brze i lake zarade ( kao što su razna bezvezna klikanja i piramide), pa ćete na taj način štetiti ugledu komanije a i Vašem ugledu. Vi na fb gradite svoje ime i svoj brend, imajte to uvek na umu i nemojte se blamirati nudeći i reklamirajući sve i svašta. SFI je ozbiljna i legalna kompanija i nemojte dozvoliti sebi da rušite ugled kompanije, a samim tim i da sebi urušavate posao. Tako nećete uspeti.
9. PRIJATELJI I LAJKOVI. Vodite računa šta lajkujete sa svog fb profila u koje ste grupe učlanjeni i ko Vam je u prijateljima. Nemojte lajkovati stranice koje reklamiraju poslove brze i lake zarade, nemojte se učlanjavati u takve grupe i nemojte primati za prijatelje osobe koje rade takvu vrstu poslova. Zašto? fb je Vaša kancelarija, Vaše radno mesto. Sve je transparentno. Vaši će članovi videti šta ste lajkovali , videće da ste učlanjeni u grupu za drugi internet posao. Pomisliće, ako je moj sponzor tu onda je to dobro, idem i ja. Vodite računa ko  Vam je u prijateljima. Osobe koje reklamiraju brzu i laku zaradu , bar većina njih nude svoje poslove preko inbox-a i vrbovaće Vaše članove za druge poslove. A Vi svakako ne želite da izgubite članove koje ste dobili teškom mukom danonoćnim oglašavanjem ili plaćenim oglasom. Razmišljajte i tome. Budite oprezni i zaštitite svoj tim i svoj posao.
10.   Ukoliko na profilima za oglašavanje igrate igrice ( to se često preporučuje kao zaštita od blokade profila), sakrijte te aktivnosti sa Vašeg zida obavezno.
11.   Podelite nešto i iz svog privatnog života povremeno ( neko putovanje, uspehe Vaše dece ili bilo šta drugo prigodno, ali neka to bude dozirano i sa merom). Procenite sami šta i kako.
FB profil je Vaša lična karta, Vaša slika, Vaš brend! Vi u ovom poslu gradite svoje ime, a da biste to uspeli fb profil treba da bude ozbiljan i profesionalan i da uliva poverenje. Kada potencijalni član klikne na Vaš oglas i klikne na link do vašeg fb profila treba da pomisli :“ To je to, baš takvog sponzora hoću! „